آزمون – آزمایش اخبار ممنوع شایعات خبر

آزمون – آزمایش: اخبار ممنوع شایعات خبر زیر ذره بین

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات امروز باید ناراحت باشیم ولی زندگی به آخر نرسیده/ بعد از اخراج بازیکن سایپا خوب نبودیم ، شفر

    وی ادامه داد: روی گل اول باید محکم تر کار می کردیم و روی گل دوم یارگیری من تومن درست نبود. در رختکن بازیکنان خیلی ناراحت بودند و امروز همه باید ناراحت باشیم و

    امروز باید ناراحت باشیم ولی زندگی به آخر نرسیده/ بعد از اخراج بازیکن سایپا خوب نبودیم ، شفر

    شفر: امروز باید ناراحت باشیم ولی زندگی به آخر نرسیده/ بعد از اخراج بازیکن سایپا خوب نبودیم

    عبارات مهم : بازیکن

    سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: روی هر دو گل سایپا اشتباه داشتیم.
    به گزارش فارس، وینفرد شفر بعد از شکست استقلال برابر سایپا ۱۰ نفره و از بین بردن از جام حذفی اظهار داشت: به سایپا بابت افزایش تبریک می گویم. در نیمه اول خوب بودیم ولی هنگامی که ۱۰ به یازده شدیم خوب بازی نکردیم و در ضربات آخر صدرصد نبودیم و ۷۰ و ۸۰ درصد خودمان بودیم.

    امروز باید همه ناراحت باشیم

    امروز باید ناراحت باشیم ولی زندگی به آخر نرسیده/ بعد از اخراج بازیکن سایپا خوب نبودیم ، شفر

    وی ادامه داد: روی گل اول باید محکم تر کار می کردیم و روی گل دوم یارگیری من تومن درست نبود. در رختکن بازیکنان خیلی ناراحت بودند و امروز همه باید ناراحت باشیم و زندگی به آخر نرسیده و باید روی بازی های لیگ تمرکز کنیم و ببینیم چه تغییراتی باید لحاظ کنیم.

    بازیکنان ما نباید پشت محوطه اشتباه می کردند

    وی در مورد اینکه بازیکنان سایپا 10 نفره بهتر از بازیکنان استقلال بودند و استقلال را تحت فشار گذاشتند آیا این به خاطر بی برنامگی بود یا بی تجربگی بازیکنان، گفت: سؤال خوبی بود. خیلی از توپ های بلند سایپا جهت بازیکن شماره 26 می فرستادند که مدافعان ما توپ را قطع می کردند و توپ بین هافبک و دفاع می افتاد و آنها از این توپ استفاده می کردند. در مورد این مسئله من با بازیکنان تیم صحبت کردم. در بازی قبلی با سپاهان در مورد این مسئله هم صحبت کردم. بازیکنان ما نباید پشت محوطه جریمه مرتکب اشتباه شوند.

    وی ادامه داد: روی گل اول باید محکم تر کار می کردیم و روی گل دوم یارگیری من تومن درست نبود. در رختکن بازیکنان خیلی ناراحت بودند و امروز همه باید ناراحت باشیم و

    بازیکنان سایپا خودشان را به ما می زدند تا اشتباه بگیرند

    شفر گفت: بازیکنان حریف خودشان را به بازیکنان ما می زدند تا اشتباه بگیرند. هنگامی که سایپا 10 نفره شد این روند ادامه داشت. دانشگر سریع روی بازیکن می آمد و زمانی هم که ما صاحب توپ بودیم باید با سرعت بیشتری بازی می کردیم و سریع تر توپ را جلو می بردیم و بازی را به وینگرهای چپ و راست خود می دادیم. ولی این سرعت را نداشتیم و بازیکنان سایپا سر جای خودشان قرار می گرفتند. ما باید بازی را سریع عوض می کردیم و توپ را به قائدی و ذکی پور می رساندیم.

    بازیکنان استقلال باید حرفه ای فکر کنند

    شفر افزود: بازیکنان ما باید تفکر حرفه ای داشته باشند و با خونسردی بازی کنند. هنگامی که توپ را لو می دادیم توپ سریع برمی گشت و ما مرتکب اشتباه می شدیم. هر چه از وقت بازی می گذشت بازیکنان ما عصبی می شدند. بازیکنان باید باهوش تر باشند و با آرامش بیشتری بازی کنند و پاس خوب بدهند. هنگامی که فشار روی تیم است که ما باید برنده شویم این شرایط پیش می آید. ما باید جهت بازیکنان این پرسشها را تکرار کنیم و با آنها در تمرین کار کنیم تا بازیکنان یاد بگیرند.

    امروز باید ناراحت باشیم ولی زندگی به آخر نرسیده/ بعد از اخراج بازیکن سایپا خوب نبودیم ، شفر

    اگر سایپا می باخت فشاری مجبور نمی شد

    سرمربی استقلال در مورد اینکه در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا استقلال تقریبا 13 بازی کرده ولی شما مدام از تکرار جهت بازیکنان صحبت می کنید و طرفداران تیم استقلال دلواپس هستند و علیه بازیکنان هم شعار دادند وتکلیف استقلال چه می شود، گفت: ما باید با بازیکنان صحبت کنیم و نمی خواهم مدام حرف هایم را تکرار کنم ولی بارها گفته ام که این یک تیم تازه هست. خیلی از این بازیکنان در تیم تازه هستند. هنگامی که می گویند استقلال باید فقط پیروز شود فشار مضاعفی روی بازیکنان می آورد. من قبلا گفتم من یک تیم تازه با بازیکنان تازه دارم و باید این تیم تازه را بسازیم. بازیکنانی مثل تبریزی، باقری و گرو بازیکنان جدیدی هستند. فصل گذشته تیام زمانی به ما اضافه شد که یکی از عالی ترین تیم ها بودیم. او به یکی از آماده ترین تیم ها اضافه شد. جهت همین هم موفق بود. در بازی برابر تیم 10 نفره هم همه انتظار برد دارند. چند شب پیش بازی بایرن مونیخ در جام حذفی با تیم رده چهارمی را دیدم که بایرن دو بر یک و با شانس پیروز شد. فشار زیادی روی بایرن مونیخ بود. سایپا هم امروز 10 نفره برابر ما بازی کرد. اگر می باخت هم انتقادی به این تیم نمی شد ولی فشار مضاعفی روی ما بود. بازیکنان باید با آرامش بیشتری بازی کنند. هر چه از وقت بازی می گذشت آنها عصبی تر می شدند. طبیعی است که جهت بردن باید تلاش کنیم و باید دوباره به سطح خوب آمادگی دست پیدا کنیم.

    وی ادامه داد: روی گل اول باید محکم تر کار می کردیم و روی گل دوم یارگیری من تومن درست نبود. در رختکن بازیکنان خیلی ناراحت بودند و امروز همه باید ناراحت باشیم و

    وی در مورد اینکه 14 مسابقه گذشته ولی استقلال ترکیب مهم اش را نمی شناسد، گفت: فکر می کنم 11 نفری که امروز در ترکیب مهم بودند خوب بازی کردند. گرو خوب بود، او در بازی قبلی هم خوب بازی کرد. امروز هم خوب بود و بعد خسته شد. علی کریمی هم می توانست بازی کند اگر مصدوم نبود. نمی شود بازیکن مصدوم را به زور به میدان فرستاد. هر بازیکنی که آماده تر باشد بازی می کند. بازیکنان جوان شانس و وقت یادگیری دارند. بازیکن بر روی صحنه گل باید بازیکن شماره 33 سایپا را مهار می کردیم. این بازیکن روی صحنه گل آزاد بود. گاهی در تیم های اروپایی هم ترکیب تیم ها عوض می شود. پاری سن ژرمن ترکیبش را نسبت به قبل عوض می کند. هر بازیکنی که در تمرین بهتر باشد و جهت سبک بازی حریف مناسب باشد در ترکیب قرار می گیرد. هیچ ترکیب ثابتی جهت 11 نفر وجود ندارد. غفوری هم امروز محروم بود. نمی توانستیم بگوییم لطفا به بازیکن محروم ما اجازه بدهید بازی کند.

    شفر در مورد اینکه آیا شما تمرین پنالتی می کنید، لیکن پنالتی زنان شما امروز خوب بازی نکردند، گفت: ما هر لحظه در تمرینات پنالتی تمرین می کنیم. حتی در بازی درون تیمی هم هنگامی که بازی مساوی شود پنالتی می زنیم. از یکی دو بازیکن پرسیدم که پنالتی می زنید گفتند نمی توانیم پنالتی بزنیم. نمی توان آنها را مجبور کرد پنالتی بزنند. مهدی قائدی و باقری پنالتی زدن که پنالتی هایشان گل نشد. روی پنالتی هم باید شانس بیشتری و هم اعتماد بیشتری داشته باشید. فردا تمرین ریکاوری داریم. در این مورد با بازیکنان صحبت می کنم. مهدی قائدی به خاطر پنالتی که از دست داد خیلی ناراحت بود. امیدوارم او برگردد. در بازی های بعدی به او نیاز داریم. ما هر روز می توانیم پنالتی تمرین کنیم ولی این شرایط مسابقه قابل مقایسه با تمرین پنالتی نیست.

    امروز باید ناراحت باشیم ولی زندگی به آخر نرسیده/ بعد از اخراج بازیکن سایپا خوب نبودیم ، شفر

    واژه های کلیدی: بازیکن | استقلال | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار