آزمون – آزمایش اخبار ممنوع شایعات خبر

آزمون – آزمایش: اخبار ممنوع شایعات خبر زیر ذره بین

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی تکنیک شرکت‌های دخانیات جهت جلب نظر جوانان

    شرکت‌های دخانیات با استفاده از روش‌های متفاوت و صرف مبالغ هنگفت تلاش می‌کنند جوانان را متقاعد کنند که استعمال دخانیات جالب هست. بازاریابی در میان جوانان نتیجه‌ب

    تکنیک شرکت‌های دخانیات جهت جلب نظر جوانان

    تکنیک شرکت های دخانیات جهت جلب نظر جوانان

    عبارات مهم : انواع

    شرکت های دخانیات با استفاده از روش های متفاوت و صرف مبالغ هنگفت تلاش می کنند جوانان را متقاعد کنند که استعمال دخانیات جالب هست. بازاریابی در میان جوانان نتیجه بخش است آیا که آنها نسبت به خبر های مشوق استعمال دخانیات آسیب پذیرند.

    به گزارش ایسنا، ترفندهای زیادی جهت جلب نظر نوجوانان و جوانان به مصرف سیگار وجود دارد. یکی از این موارد پایین نگه داشتن قیمت سیگار هست؛ شرکت های دخانیات با پایین نگهداشتن قیمت از طریق کالابرگ و خدمات تبلیغاتی، مشتریان را قادر به خرید محصولات خود می کنند. آنها قیمت را طوری تنظیم می کنند که نوجوانان هم توانایی خرید این محصولات را داشته باشند. در سال ۲۰۰۸ تولیدکنندگان دخانیات نزدیک به ۱۰ میلیارددلار را صرف بازاریابی محصولات خود کردند. بخش عمده این مخارج جهت پایین نگهداشتن قیمت از طریق کالابرگ و تسهیلات فروش صرف شد. همین طور سازندگان تنباکوهای بدون دود ۵۴۷ میلیون دلار از بودجه بازاریابی را جهت پایین نگهداشتن قیمت هزینه کردند.

    یکی دیگر از این روش ها تسهیل روش خرید محصول هست. قوانین در فروش حضوری دخانیات به نوجوانان محدودیت ایجاد می کند، ولی در اینترنت و به صورت آنلاین نظارت کمتری وجود دارد. علاوه بر آن طراحی محصول مطابق خواست جوانان نیز می تواند در جلب نظر آن ها موثر باشد. سیگارهای خوشایند افراد سیگاری جدید، اغلب نرم تر و خفیف تر با طعم و مزه بهتر و کم کردن تصویر العمل هایی فیزیکی بدن به دود سیگار هست. در حالی که سیگار طعم دار در حال حاضر ممنوع هست، این صنعت هنوز از طعم دهنده های میوه ای و سایر طعم دهنده های مورد علاقه نوجوانان در بسیاری از سیگارها استفاده می کند.

    تکنیک شرکت‌های دخانیات جهت جلب نظر جوانان

    این سیگارها نسبت به سایر محصولات جهت جوانان خوشایندتر هست. بسیاری از این سیگارهای کوچک دقیقا مشابه سیگارهای معمولی اند، فقط پوششی تیره تر دارند. بسیاری از تنباکوها نیز طعم دار هستند. این تنباکوها مشمول بر انواع جویدنی و استنشاقی و حل شدنی هستند. تمام انواع این محصولات می توانند باعث پرسشها جدی جهت سلامتی مانند اعتیاد به نیکوتین وتمایل به سیگاری شدن شوند. شرکت های دخانیات هنوز به دنبال روش های متفاوت جهت ساخت انواع سیگار با طعم های ملایم تر هستند.

    بسته بندی و ایجاد بسته های خوشایند نیز تاثیر بصری زیادی روی نوجوانان و جوانان دارد. بازدیدکنندگان زیاد به سراغ برندهای معین با کیفیت مطمئن می روند. نوشته های روی بسته بندی به باور غلطی مانند چربی سوزی با سیگار تاکید دارند. قبل از ممنوعیت استفاده از بعضی لغات روی بسته های سیگار، کلماتی مانند ملایم، سبک یا قطران کم پیشنهاداتی جهت ایمن نشان دادن سیگار بودند. مطالعات نشان می دهد افراد سیگاری میل به دارند سیگارهایی با بسته بندی در رنگ های روشن را سبک تر و ایمن تر از سیگارهایی با بسته بندی در رنگ های تیره در نظر بگیرند؛ حتی اگر محتویات هر دو بسته، سیگارهایی کاملا یکسان باشند.

    شرکت‌های دخانیات با استفاده از روش‌های متفاوت و صرف مبالغ هنگفت تلاش می‌کنند جوانان را متقاعد کنند که استعمال دخانیات جالب هست. بازاریابی در میان جوانان نتیجه‌ب

    عرضه دخانیات به صورت خرده فروشی راهکار دیگری ازشرکت های دخانیات هست. شرکت های دخانیات از ابزارهای مختلفی جهت بازاریابی و تبلیغات در فروشگاه های عرضه محصولات خود استفاده می کنند. حتی مکان هایی که محصولات دخانی در آنجا به فروش می رسد می توانند بر مصرف دخانیات به وسیله جوانان تاثیر داشته باشند؛ جهت مثال سیگار در فروشگاه های بزرگ زیاد از سایر انواع فروشگاه ها به فروش می رسد. ۷۰ درصد نوجوانان حداقل یک بار در هفته از فروشگاه های بزرگ سیگار می خرند؛ مکانی که نوجوانان با احتمال بیشتری با خبر های مروج مصرف سیگار روبرو می شوند. جهت سال های زیادی صنعت دخانیات به فروشندگان پاداش مالی و تخفیف هایی در صورت فروش مقدار بالایی از تولیدات پیشنهاد داده است.

    بنابر اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، صنعت دخانیات جهت زیاد کردن ارزش محصولات خود در نظر نوجوانان از رسانه ها استفاده می کند. زیاد شرکت های دخانیات از شبکه های اینترنتی جهت ارتقای محصولات خود استفاده می کنند. بسیاری از جوامع نیز جهت پیشگیری از استعمال دخانیات به وسیله جوانان برنامه هایی دارند که موثرترین آنها ترکیبی از چند عامل مهم مانند برنامه های درسی در مدارس، اجرای سیاست ها، ترغیب افراد در محیط کار، خانه، مدرسه، مراکز بهداشتی و اماکن عمومی هست. همچنین ثابت شده است است که کمپین رسانه های جمعی علیه مصرف دخانیات به خصوص در تلویزیون، جهت کمک به پیشگیری موثر هست؛ چون نوجوانان به تبلیغاتی که احساسات منفی ایجاد می کنند، زیاد پاسخ می دهند.

    تکنیک شرکت‌های دخانیات جهت جلب نظر جوانان

    واژه های کلیدی: انواع | سیگار | جوانان | محصولات | استفاده | دخانیات | نوجوانان | سیگاری شدن | بازاریابی

    برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار